Wednesday, August 30, 2006

David Sylvian & Ryuichi Sakamoto - Forbidden Colours


Ja wat moet ik hierover zeggen, mooier kan bijna niet.
David Sylvian de frontman van Japan (een van mijn favorieten bands) maakte samen met Ryuichi Sakamoto het prachtige Forbidden Colours geschreven voor de film "Merry Chrismas Mr Lawrence" Daar speelde toevallig ook nog ene David Bowie mee in de film. Een van de mooiste nummers ooit gemaakt als je het mij vraagt. Proef de sfeer, luister, huiver en geniet.
De rillingen lopen al over mijn rug.

2 Comments:

Blogger Frank said...

Geweldig nummer Marc, geweldig album ook. Wist je dat ik deze elpee ook heb? Het blijft wonderbaarlijk hoe onze smaak overeenkomt...

Heb je de film ook gezien? Hij moet van begin tachtiger jaren zijn geweest, ik heb hem in Langemannshof (militaire dienst) gezien. Kippevel om wat shots in de clip weer terug te zien!

3:48 PM  
Blogger Marc said...

Heb hem volgens mij wel gezien maar kan me er niet veel meer van herinneren. Ga eens even kijken of ik hem nog ergens kan vinden zodat ik hem nog een keertje kan zien.
Wat betreft de smaak, dat zal wel in de familie zitten.....toch?

1:34 PM  

Post a Comment

<< Home

kostenloser Counter