Sunday, August 20, 2006

Brothers Johnson - Stomp

Jaja even er tussenuit geweest maar hier ben ik dan weer met een echte onvervalste discoknaller uit 1980 The Brothers Johnson met Stomp.
Opgericht door George en Louis Johnson brachten the brothers johnson in 1976 hun eerst album Light up the night uit. In die tijd speelden ze ook samen met muzikanten als Bobby Womack, Quincy Jones en Billy Preston. Voor mij voornamelijk een onvervalste goeie herinnering aan de 2 discotheken (Kubke en Apollo) in Helden.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

1:31 AM  
Blogger Frank said...

Schitterend nummer inderdaad. Bij mij komt bij de Brothers Johnson ook Strawberry letter 23 meteen naar boven. Een nummer uit de tijd dat Veronica weer terug kwam als publieke omroep en elke vrijdagavond een uurtje op Hilversum 3 mocht uitzenden. Strawberry letter 23 werd gebruikt als achtergrondmuziek bij de Veronica promo uit die tijd.

1:49 PM  
Blogger Marc said...

Strawberry letter 23 komt ook zeker nog een keertje voorbij, maarja ik heb inmiddels al zoveel nummers die ik nog wil bloggen, dus dat zal nog wel even duren.

2:11 PM  
Blogger Frank said...

Marc ik zit erg te genieten van je dagelijkse selectie. Erg bijzonder ook om te zien hoe onze muzieksmaak overeenkomt. En een heel mooie manier van herinneringen ophalen. Volgens mij moeten we Thijs, Henk en Ans ook zover kunnen krijgen om te reageren. Misschien linkje van bepaalde nummers even per e-mail doorzetten, zodat ze ook gaan reageren. En voor Ans natuurlijk een keer Abba doen ;-)

2:51 PM  

Post a Comment

<< Home

kostenloser Counter