Saturday, September 02, 2006

Counting Crows - Hard Candy


Afgelopen woensdag hebben we besloten om met ons vriendenbandje "karlsson" (voorlopig?) te stoppen.
Na 7 jaar was er eigenlijk geen muzikale motivatie meer. Het was meer sociaal bezig zijn
alhoewel daar ook niets mis mee is. Natuurlijk toch wel wat mixed feelings bij.
De Counting Crows met Hard Candy was een van de nummers die we speelden.
Voor mij een heel mooi melodieus nummer wat ik graag speelde.
De versie van youtube is er eentje van pinkpop 2003. Zeker de moeite van het beluisteren waard.

3 Comments:

Blogger Frank said...

Bijzonder jammer Marc, maar ik begrijp het wel. Het is natuurlijk niet de eerste keer (de derde keer?) dat je band ermee stopte. Dus ik ben wel benieuwd of er ook dit keer weer een opvolger gaat komen.

Ik zit me trouwens suf te piekeren wat nou de naam van je tweede band ook alweer was, volgens mij iets met een 'W' maar ik kan er niet meer opkomen.

1:48 PM  
Blogger Marc said...

Haha Frank, ik heb al heel wat meer bandjes versleten (ben natuurlijk ook niet de makkelijkste) Wat dacht je van Hot Shot Icing on the cake, Prime Time, Sauerkraut, So What,Daydream, Karlsson en nog wat vage projectjes. Kom hier nog wel eens op terug op deze weblog.

2:21 PM  
Blogger Frank said...

Ik had al zo mijn twijfels bij drie... Ik bedoelde Prime Time, die heb ik ook 'van dichtbij' meegemaakt. En ook jij bent natuurlijk niet bij te houden';-)

3:02 AM  

Post a Comment

<< Home

kostenloser Counter