Sunday, September 03, 2006

Madonna - Get togheter music video


Madonna is vanavond en morgen te bewonderen in de uitverkochte amsterdam arena en ik was er erg graag bij geweest. Met haar 48 jaar is ze nog altijd een vernieuwende popster die altijd wel voor gesprekstof zorgt. Haar album "Ray of Light" is voor mij een aaneenschakeling van hoogtepunten (muzikaal gezien dan) en staat dan ook zeker in mijn album top 10.
Get togheter staat niet op deze cd maar is van haar laaste album "confessions on a dancefloor" en is een heerlijke danceplaat waar je lekker op los kunt gaan. Wis je dat madonna vanaf het begin 1984 tot en met 2006 met uitzondering van 2004 ieder jaar met een single in de top 100 heeft gestaan en totaal 64 singles heeft uitgebracht in Nederland. Ze is niet voor niets de best verkopende vrouwelijke artieste aller tijden.

3 Comments:

Blogger Frank said...

Madonna is inderdaad absolute klasse en erg veelzijdig. Ik wist dat het er veel waren, die tophits, maar zo lang zo constant dat had ik me nog niet gerealiseerd. Uiteraard is niet alles even mooi, met dit nummer heb ik juist niet zoveel. Maar ik geef toe, ik ben al een tijdje niet meer in de disco los gegaan ;-)

4:19 PM  
Blogger Marc said...

mmmh, ja de leeftijd he. haha!

2:03 PM  
Blogger Frank said...

Maar wel jong van geest hoor!

1:20 PM  

Post a Comment

<< Home

kostenloser Counter