Sunday, September 10, 2006

Snow Patrol-Chasing Cars


FF een kleine pauze gehad (druk druk druk) maar hier ben ik weer.
Ik zit vanmorgen achter de computer met de radio aan en hoor Snow Patrol met Chasing cars voorbij komen. Eigenlijk wel een goed nummer om te posten. De hele week bij 3FM megahit geweest dus regelmatig gehoord. Ik denk namelijk dat Snow Patrol wel een grote band gaat worden. Dus hou deze band in de gaten. Nou ik ga verder met mijn artichoc website restylen.(druk druk druk)......

1 Comments:

Blogger Frank said...

Blij dat je weer terug bent! Goeie keuze ook, minder herinnering, meer voorspelling. Ik kende ze nog niet en prachtig nummer inderdaad. Ze doen me een beetje aan Coldplay denken. Succes met de restyling (en ik ben benieuwd!).

3:35 AM  

Post a Comment

<< Home

kostenloser Counter