Wednesday, September 13, 2006

Shanks & Bigfoot - Sweet Like Chocolate


Ja, even wat problemen met mijn computer dus liep dit niet geheel vlekkeloos. Ik was gisteravond bezig met de voorbereiding voor een chocoladeworkshop die ik vanavond geef voor de winkeldames van een goede klant. Zat ik ineens aan nummers over chocolade te denken.
Ik had nog een cd single van Shanks en Bigfoot "sweet like chocolate" ooit een keer gekocht voor de grap. Dit is natuurlijk wel heel iets anders als Supertramp maar natuurlijk wel heel toepasselijk voor mij. Het filmpje is erg leuk en sommige details lijken zelfs echt op hoe ze in een echte chocoladefabriek zijn.....Eigenlijk toch wel een leuk nummer, maar ja dat zal ik maar niet hardop zeggen!

1 Comments:

Blogger Frank said...

Ieder z'n afwijking, moet kunnen. En je houdt het niet voor mogelijk, maar het nummer is niet onaardig ;-)

En is het met die winkeldames nog wat geworden....?

2:51 PM  

Post a Comment

<< Home

kostenloser Counter