Wednesday, September 20, 2006

Marillion - Easter

Marillion met Easter. mmmh ja het was mijn eerste echte favoriete bandje.
Ze zijn natuurlijk bekend van Kayleigh uit 1985 en dat was me dan ook even een knaller van een hit, maar ze hebben zoveel mooie muziek gemaakt dat ik er de komende tijd er nog wel een aantal zal posten. Easter is een goed voorbeeld hoe de nieuwe zanger van marillion (Steve Hogarth) zijn eigen geluid laat horen. Ik ben zelfs meer gecharmeerd van van Steve Hogarth dan hun oude zanger Fish die toch een hele duidelijke stempel op de banddrukte. Mooiste moment van mij was toch wel het concert in ahoy in 1985 van marillion, mijn eerste concert dat ik zag in ahoy. Overal zag je mensen in narre(n)pakken, en dat was typisch fish die dit als handelsmerk droeg. Luister naar dit nummer en laat je verrassen!

1 Comments:

Blogger Frank said...

Marillion. Dat doet me maar aan een iets denken: gewoon aan jou! Jij atttendeerde me op Marillion en als Kayleigh (toch wel de mooiste) voorbij komt, dan is dat voor mij jou en je bandjes. En eerlijk is eerlijk: Easter is ook een erg mooi nummer.

2:42 PM  

Post a Comment

<< Home

kostenloser Counter